WZH Sammersbrug
Ontevreden? Laat het ons weten
WZH vindt het belangrijk dat u zich thuis voelt in onze woonzorgcentra en tevreden bent over de zorg die u krijgt.
Iedereen aan wie WZH zorg verleent of heeft verleend, kan een klacht indienen. Wanneer u zelf niet in staat bent een klacht in te dienen, kan dat namens u gedaan worden door uw eerste contactpersoon.
Meer over onze zorgvuldige en professionele klachtenafhandeling, leest u in de 'Folder Uw klacht bij WZH' in de dowloads.
U kunt hier het klachtenformulier invullen.
Klacht indienen
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorg van WZH Sammersbrug. Als dit het geval is, is het belangrijk dat u uw klacht bespreekbaar maakt. Op deze manier kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Iedereen aan wie WZH zorg verleent of heeft verleend, kan een klacht indienen. Wanneer u zelf niet in staat bent een klacht in te dienen, kan dat namens u gedaan worden door uw eerste contactpersoon.
Meer over onze zorgvuldige en professionele klachtenafhandeling, leest u in de 'Folder Uw klacht bij WZH' in de downloads.
Klachtenbemiddelaar WZH Sammersbrug
Willemien Hoogvliet
Telefoonnummer: 06 14 86 21 54
E-mailadres: